Cardiac

Foto saya
Berkahwin dengan Najahah Benyahya, mempunyai 2 cahaya mata, Azim Danial Baragbah dan Abyana Baragbah

20 Ogo 2018

Ziarah Habib Ashraf Hamid Al-Khered di Arafah

bas kami akan bertolak dari Arafah selepas Asar ke Mudzalifah, tempat di mana kami akan bermalam di sana... tiada khemah, cuma bertikar atas padang pasir... jadi saya mengambil kesempatan ziarah Habib Hj Ashraf Hamid Al-Khered, suami kepada sepupu isteri saya... Alhamdulillah dapat bertemu di Arafah, di khemah Wira Saujana Maktab 83... lokasi tak jau dengan khemah saya, cuma melintas jalan besar sahaja... sesiapa yang nak berurusan bagi Pakej Umrah Haji, boleh la berurusan dengan Habib melalui Wira Saujana Travels & Tours Sdn Bhd...

 


selesai sahaja ziarah, saya akan terus ke khemah, kemaskan barang & khemah kami... pengalaman yang tidak dapat dilupakan di padang Arafah... penghawa dingin pertama di pasang di khemah... dugaan ribut pasir...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan