Cardiac

Foto saya
Berkahwin dengan Najahah Benyahya, mempunyai 2 cahaya mata, Azim Danial Baragbah dan Abyana Baragbah

11 Ogo 2018

Mekah #13

kami akan berangkat pada hari Ahad pagi... bermakna kami akan solat Jumaat di Surau nanti... pihak Tabung Haji menasihatkan jamaah supaya berehat sebelum berlepas ke Arafah, memastikan kesihatan baik... jadi jamaah tidak digalakkan menunaikan solat fardhu di Masjidil Haram... boleh berjamaah di Surau... antara sebab utama adalah bilangan jamaah sekarang ni di Mekah makin bertambah... 

jadi saya membuat perancangan untuk menziarah masjid-masjid berdekatan, melawati Maktab lain, menziarahi Haji Zainal & alumni saya Haji Mohd Idzham... begitu juga alumni saya Haji Mirza yang kini bekerja di Marriott Hotel Mekah... temujanji dah pun dibuat... 

apapun hari ni, fokus saya adalah untuk menziarahi masjid-masjid berdekatan dengan Zon A... mendirikan solat sunat tahiyatul masjid di sana...






Tiada ulasan:

Catat Ulasan