Cardiac

Foto saya
Berkahwin dengan Najahah Benyahya, mempunyai 2 cahaya mata, Azim Danial Baragbah dan Abyana Baragbah

1 Mei 2021

Roberrt

dulu kecik-kecik dok layan Hindustan, lani Tamil pulak... kebanyakan cerita banyak sentuh isu ahli politik beserta Menteri salah guna kuasa, mewah, rasuah, boleh kata kepala gangster la... depa punya HERO siap boleh hancoqkan ahli politik & Menteri... baguih karya depa... benda tu rekaan ja, cuma tabik la cerita depa... hakikatnya mana ada kan? semua ahli politik & Menteri baguih belaka, jujur lagi amanah... saya tak berani komen sebab saya tengok kejahatan ahli politik & Menteri dalam cerita Hindustan & Tamil ja... netizen, tolong jangan kecam saya (bukan apa, takut depa salah faham, ntah apa2 la depa pi cerita buat penyedap), sebab saya memang minat tengok cerita Tamil... terbaru bertajuk Roberrt lakonan Darshan... mantap 👍👍👍 dok tunggu K.G.F. Chapter 2 pulak...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan