Cardiac

Foto saya
Berkahwin dengan Najahah Benyahya, mempunyai 2 cahaya mata, Azim Danial Baragbah dan Abyana Baragbah

8 Jun 2023

Terima Kasih YB Shaid


pada mulanya, saya tengok la senarai nama yang layak semalam... memang tak ada rezeki... sekali bila baca ayat di bawah, pengundi Jeram yang lahir pada bulan 6... Alhamdulillah rezeki pada hari ni... balik ja kerja, terus ke sana... dapat la 1 biji durian... 



dapatlah sebelas penuh, terus masuk dalam peti ais... kami ni suka makan durian sejuk-sejuk... terima kasih YB... difahamkan YB akan ke Mekah menunaikan ibadah haji Sabtu ni... teringat masa tahun 2018, YB bagi RM500 seorang... saya antara jemaah haji yang terawal, tak dapat ambil duit, sebab majlis penyerahan, saya dah pun di Madinah... saya maklumkan kepada YB, balik ja Malaysia, saya ke pejabat YB, rupanya duit RM500 disimpan untuk saya... 

saya doakan urusan haji YB tahun ni dipermudahkan, moga memperolehi Haji Mabrur... YB ni memang turun padang membantu pengundi Jeram samada yang mengundi atau tidak mengundi dia... 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan