Cardiac

Foto saya
Berkahwin dengan Najahah Benyahya, mempunyai 2 cahaya mata, Azim Danial Baragbah dan Abyana Baragbah

14 Mac 2023

Inilah Ceritanya

seperti yang dijanjikan, saya pun ke Bengkel... yang seronoknya, boleh pulak tak ada kat situ... itulah masalah besar orang kita ni...



saya tak kisah sekiranya cakap awal-awal tak boleh, ni dah buang masa, minyak dan tol ke sana... tak pa la, saya terus ke Shah Alam, beli Ezy Touch-Up paint... 


kemudian terus polish kat Puncak Alam, rupanya tokey dia geng X50 jugak... 


lepas ja selesai polish, siap post lagi kat group Proton X50 Community Malaysia... 


terima kasih Tuan Muhamad Faizal... Insya Allah, untuk cat kereta, saya akan terus cadang ke tempat Tuan, moga Tuan sekeluarga dimurahkan rezeki... yang kesan dalam tu, saya DIY Ezy Touch-Up dulu... kereta ni kalo tak ada kesan calar, tak best... bagi individu yang melanggar dan pomen yang membuat perjanjian tapi tak ada, saya doakan moga dipermudahkan segala urusan ya... 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan