Cardiac

Foto saya
Berkahwin dengan Najahah Benyahya, mempunyai 2 cahaya mata, Azim Danial Baragbah dan Abyana Baragbah

16 Mei 2020

Selamat Hari Guru

dulu masa tadika, sekolah rendah, sekolah menengah, kena denda dah jadi satu pengajaran paling besar atas kenakalan saya... saya bangga dengan guru saya yang mengajar segalanya, bukan sahaja ilmu pengetahuan, tetapi menjadi seorang manusia... masa belajar agama, syukur Alhamdulillah kerana saya dapat memahami agama, semua tu atas tunjuk ajar ustaz-ustaz, tok guru, habib... masa belajar pertahanan diri, saya dapat belajar mendisiplinkan diri saya... terima kasih buat tok guru... masa di peringkat pengajian tinggi, saya dapat memahami selok belok mengenai kehidupan... terima kasih buat pensyarah, professor... masa saya bekerja, saya mengerti perjalanan kerjaya... terima kasih semua yang memberikan tunjuk ajar kepada saya... tak lupa buat Walid & arwah Mak... merekalah sebenarnya guru saya, yang sentiasa mendidik saya dari kecil hinggalah sekarang... saya mendoakan semua guru saya, sentiasa dikurniakan kesihatan, dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki... bagi guru saya yang telah meninggal dunia, saya mendoakan moga dimasukkan ke dalam syurga... Selamat Hari Guru... 🤲

Tiada ulasan:

Catat Ulasan